piątek, 23 stycznia 2015

Wielki powrót

Bonjour!

Oto mój wielki powrót po miesiącach nicniepisania.
Od ostatniej notki minęło około 20736000 sekund. Teraz już trochę więcej. A około 4492800 sekund temu zostałam nominowana do Liebster Award. Oto i zasady tej strasznie fajnej i motywującej zabawy (pozwólcie, że je tu przekopiuję):

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Zostałam nominowana przez zosia11 z bloga Mhrok, zuo i guziki w uszach. 
Bardzo się z tego powodu cieszę, bo gdyby nie ta nominacja pewnie zapomniała bym o tym blogu i już nigdy więcej nie napisała żadnej notki. Dziękuję.
A teraz moje odpowiedzi, które pewnie nie będą zbyt ciekawe ani oryginalne, ale za to płynące prosto z mojego serduszka.

 1. Ulubiona antropomorficzna personifikacja?
Wróżka radości. Czemu? Sama nie wiem.
 

2. Pizza i serial czy piwo i planszówki?
Zdecydowanie pizza i serial. Głównie dlatego, że jestem trochę za młoda na piwo.
 

3. Rolemodel z wybranego serialu.
Może... Agent Coulson? Bo robi rzeczy z pasją, dba o innych itd...
 

4. Wolisz czarny humor czy gry słowne?
Gry słowne. Zazwyczaj im bardziej żenujące wydają się innym, tym bardziej mnie śmieszą. Ale odrobiną czarnego humoru też nie pogardzę.
 

5. Ciastka?
Jak najbardziej.
 

6. Jaka jest twoja opinia na temat wykluczenia społecznego?
Nie mam opinii.
 

7. Jest jakiś komiks (webkomiks, seria), który byś mi polecił(a)?
Nie czytam zbyt wiele webkomiksów. Jeśli miałabym coś polecać, to chyba to.
 

8. Grasz kółkiem czy krzyżykiem?
Kółkiem, bo koło kojarzy mi się z nieskończonością i głębią Wszechświata, przy której czuję się mała i nic nie znacząca.. A czy coś może bardziej pomóc mi wygrać niż świadomość swoich własnych ograniczeń.
Poza tym zazwyczaj wybieram druga i krzyżyk jest już zajęty.
 

9. Czy lubisz chociaż jednego polskiego twórcę publikującego na youtubie? Którego?
Lubię CeZika i recenzje Ichaboda. Kiedyś byłam fanką Matura to Bzdura, ale jakoś mi przeszło.
 

10. Jezioro czy morze? [zawsze mi się wydawało, że to dzieli ludzi prawie tak jak kawa/herbata]
Jezioro. Nie lubię morza, bo jest słone i ma plaże. To znaczy jezioro też ma plaże, ale często ładnie zalesione i ocienione. Nie czuję się na nich jak na patelni. Zresztą nad morzem jest za dużo piasku. A ja nie lubię piasku.
 

11. Najbardziej badassowa postać mityczna?
Nie wiem. Naprawdę starałam się kogoś znaleźć, ale mi się nie udało. Przejrzałam nawet słownik mitologii greckiej i rzymskiej. Serio. Starałam się. Wybaczcie.


Moje pytania:
1. O czym opowiadałby twój wymarzony film? Kto by go wyreżyserował?
2. O co chciałbyś zapytać swojego idola?
3. Lubisz się przytulać?
4. Z czego lubisz się śmiać?
5. Jaka jest twoja ulubiona epoka historyczna?
6. Wolisz czekoladę czy żelki?
7. Jaki masz kolor ścian w pokoju i co to mówi o twoim trybie życia?
8. Widziałeś kiedyś ducha (jakiegokolwiek)?
9. Twoja najbardziej zakręcona przygoda związana z wakacjami?
10. Jak reagujesz na błędy ortograficzne?
11. Co byś zrobił, gdybyś przypadkowo znalazł się na płonącym moście nad przepaścią, między dwoma walczącymi ze sobą rasami kosmitów, podczas zombie apokalipsy, we Wrocławiu? Co byś czuł w takiej sytuacji?

Nominuję:
Pamiętniki S  - to chyba jedyny blog, który znam, będący mniej popularny niż mój. Głównie dlatego, że autorka nie napisała nic od lutego zeszłego roku. Poza tym jest moją przyjaciółką.
W kieszeni cisza - też po przyjacielsku. Ale moim zdaniem ten blog ma potencjał. 
Pamiętnik Absurdalny, bo to mój absolutnie ulubiony blog w całym Internecie.
Olusiek Blog, bo wiem, że autorka nie lubi odpowiadać na głupie pytania :) Pora się przełamać.
To tyle.

frogola 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz